wibiya widget

Sabtu, 30 Januari 2010

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

saya ada la bayar 10 inggit,bagi gamba 3 keping,siap tulis borang lagi
tapi sampai la xdapat pa2
saya buat pendaftaran tu waktu tahun 2007
valid lagi ka keahlian saya?
ka dah habis?
or rekod pasai saya xdak langsung?
boleyh ka saya wat permohonan ke ahlian baru?
kalo ada sapa yang boleyh tolong berikan penjelasan pada saya..
hehehehehe

Dr al-Hilmi berkata...

Salam wbt.
Saya Zul berminat nak sertai BSMM Perlis, kiranya saya hantar borang kat Kangar tu, bila boleh tahu keahlian saya diterima ya?

Catat Ulasan

ShareThis

Akitiviti terkini BSMM Perlis 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants for single moms